fredag 27. mars 2015

Ferdig påskekjole

Kjolen ble ferdig før påske. Da jeg startet på den var det egentlig ikke planlagt at den skulle være ferdig til påske, men den passer jo fint som påskekjole. Frøkna ville at den skulle bli ferdig til i dag for da kunne hun ha den på under påskelunsjen i barnehagen. Så da gjorde jeg en litt intensiv innsats i går kveld, og den ble ferdig i tide.

Mønsteret er fra Sandnes hefte 1501 (inneholder mye fint), og garnet er Sisu. Jenta mi er 4,5 år og denne er strikket i 8 år. Så den er ikke så veldig stor i størrelsen. Frøkna fikk selv velge fargene, og hun ville ha de samme fargene som er i heftet. Jeg syns den ble veldig fin, også er jeg glad for at hun ikke valgte rosa;)

Jeg rakk ikke dampe den før den skulle på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar