lørdag 7. desember 2013

Barnehagevotter

Det er merkelig hvordan votter har det med å forsvinne, alltid være skitne, eller alltid være våte. Vi har riktig nok (bankibordet) ikke opplevd at så mange votter har blitt borte på permanent basis, men de forsvinner stadig vekk og kan være borte lenge før de dukker opp igjen. Uansett; storesøster trengte nye votter igjen. Jeg har hørt så mye om denne oppskriften, så da testet jeg den ut. Det ble gode votter av dette, de er lange, og de sitter godt på. Jeg måtte regulere størrelsesforholdene for å få de gode til frøkna. De grå er strikket i Karisma, de flerfargede er strikket i Silja. Syns jeg har fått brukt mye restegarn i det siste :-)


Jeg er forresten godt i gang med genser til lillesøster, tror den blir veldig fin :-)

2 kommentarer:

  1. Fine votter! Og ja - votter trenger man maaaange av. Tror jeg må strikke noen til meg selv snart også...

    SvarSlett
  2. flotte votter du har strikket! Ha en fin søndag!

    SvarSlett