søndag 25. august 2013

Brodering

Nå tror jeg sannelig det første innlegget med brodering kommer i denne bloggen. Jeg måtte sjekke om jeg hadde en tag med brodering, men det hadde jeg ikke. Tidligere broderte jeg en del, men nå er det lenge siden sist.

Det hele startet med at jeg hadde noen bilder av føttene til jentene da de var nyfødte. Disse ville jeg ramme inn i samme ramme, men jeg fant ingen ramme som hadde passepartout til to bilder. Etter litt fundering kom jeg frem til at et broderi kunne bli fint i midten. Jeg har en del alfabetmønster liggende, og blandt de fant jeg en stil som jeg syntes passet bra. Jeg lagde ingen skisse for å sette sammen bokstavene, alt ble gjort underveis. Jeg syns jeg klarte det bra. Til slutt broderte jeg noen hjerter. Jeg kunne sikkert hatt litt mer mønster, eller border, men jeg syns ikke resultatet ble så verst. Sitatet har jeg sett en eller annen plass, men husker ikke hvor.



1 kommentar: