onsdag 16. januar 2013

Trøye

Neste restegarnsprosjekt er en trøye fra boken "Strikk til nøstebarn". Jeg har en del rester av New Zealand lammeuld, jeg har vel strikket utallige plagg i dette garnet de siste årene. Nå har jeg fått brukt opp den ene fargen i hvert fall. Det holdt akkurat, når alle tråder var festet hadde jeg kanskje 10 cm tråd til sammen. Man kan vel kalle det flaks eller hårfin beregning;-) Størrelsen er vel ca 4 mnd.






Dette blir mitt andre bidrag i restegarnsutfordringen til Pinnekroken.

3 kommentarer:

  1. Den var bare lekker :)
    Helt kart god beregning ang garnmengden :)
    Lykke til med utfordringen :D

    SvarSlett
  2. Præcis sådan en som dem jeg strikker pt. Til et barn som kom til verden igår. Jeg har travlt, barnet skulle først komme om 2 uger, men så længe ville hun ikke vente.

    Kh

    Ulla

    SvarSlett
  3. Hårfin beregning, helt klart ;)

    Tusen takk for nok et bidrag til Pinnekrokens restegarnutfordring!

    Vennlig hilsen Eirin
    - Pinnekroken -

    SvarSlett