torsdag 10. mai 2012

Kjole

Kjolen jeg strikket i november/desember til meg selv er alt for varm å bruke på denne tiden av året (til tross for snøværet for et par dager siden) så da var det bare å strikke seg en variant som er bedre egnet for varme. Valget falt på denne kjolen fra Garnstudio. Jeg strikket den i Muskat. Men jeg må si jeg ble litt skuffet over garnet, det var faktisk nyanseforskjeller selv om det var samme innfarging. Sannsynligvis er det bare jeg som ser det, men allikevel... Jeg så også på bildet i oppskriften at det var litt skille mellom nøstene, men det trodde jeg var fordi det var brukt forskjellig innfarging. Jaja, jeg syns den ble fin allikevel, og den har allerede vært i bruk. Jeg strikket den litt lenger enn i oppskriften.






2 kommentarer:

  1. Den ble kjempeflott!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  2. Den er nydelig! Har sett den i virkeligheten også. Nydelig farge

    SvarSlett