tirsdag 29. mars 2011

Heklet lue til snuppa

Da jeg heklet prematurluene ble jeg så inspirert, og litt bitt av heklebasillen, så jeg måtte hekle en lue som passet snuppa. Denne ble litt for stor, men jeg har allerede en mindre på heklekroken så vi får se om den blir bedre. Men det er nok egentlig ikke så veldig lenge før denne passer heller. Garnet på lua er Kick, garnet på blomsten er Drops Alpaca.




Jeg syns den ble utrolig søt, og det er litt gøy å hekle igjen, er en stund siden sist. For noen år siden heklet jeg mange slike luer i voksen-størrelse, men det fungerte like bra å hekle til barn:-)

2 kommentarer:

  1. Kjempesøt var den. Du må lære meg å hekle

    SvarSlett
  2. Det er jo sånne jeg har brukt en formue på å kjøpe til Hedda, jo! Det må demonstreres på neste strikkeklubb, for jeg er skikkelig lei strikking og vil gjøre noe nytt ;)

    SvarSlett