mandag 24. januar 2011

Utfordring fra Ann Kristin

Jeg har fått en utfordring fra Ann Kristin. Fikk den for to uker siden, men har ikke kommet så langt som til å svare på den før nå. Her følger altså fire ting om meg og min hverdag.

1. Fire tv-programmer jeg ser på: Jeg ser veldig lite på TV, men jeg ser på Nytt på nytt, Lyngbø og Hærlands Big bang, diverse britisk krim, og en og annen sit. com. når jeg trenger å se på noe uten å måtte tenke
2. Fire ting jeg har gjort i dag: Skiftet bleie, trillet tur, laget middag og sunget X antall barnesanger
3. Fire ting på min ønskeliste: Flere timer i døgnet, vaskehjelp, ny symaskin og nytt kamera
4. Fire ting jeg liker dårlig: Å ikke ha tid til alt jeg ønsker å gjøre, gretne mennesker, ubrøyta fortau og glatte veier.

Det er mange som kunne fått denne utfordringen, men jeg utfordrer ingen spesielle. Hvis du har lyst til å ta utfordringen må du gjerne gjøre det. Legg gjerne igjen en kommentar hvis du tar utfordringen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar