søndag 23. mai 2010

Enda en sparkebukse og en body

For et par uker siden sydde jeg enda en sparkebukse. Denne skulle egentlig være en gave, men jeg sleit sånn med trykknappene at det ble hull. Utrolig irriterende, spesielt siden trykknappene er det siste som kommer på og det er umulig å få rettet opp. Jeg fikk sydd igjen hullet for hånd og krysser fingrene for at det ikke rakner opp. Men buksen blir ikke gitt bort.




Etter denne mislykka buksa fant jeg ut at nå var det på tide å prøve noe nytt, så jeg sydde en body. Sleit med denne også, og sannelig ble det hull ved en av trykknappene der også. Men dette var jo bare en prøve-body, satser på bedre lykke neste gang.


Stoffet er fra Stoff og stil, mønster fra Ottobre, størrelse 56.



Nå har symaskina fått hvilt seg i nesten to uker, kanskje det har hjulpet litt på. Så da får jeg se om det blir litt mer søm fremover også. Ha en fortsatt fin Pinse:-)

2 kommentarer:

  1. Synd det gikk galt med trykknappene,for bade sparkebuksen og bodyen var flotte

    SvarSlett
  2. De ble jo fine uansett. Kjenner igjen problemet med at man lager noe for å gi bort men så skjer det noe med den. Da kan du bruke de selv. Er liksom ikke så farlig med sine egne barn.

    SvarSlett