søndag 23. august 2009

Handlenett

Jeg sa jeg kom til å sy mer;-) Her er et handlenett jeg har sydd. Jeg tok utgangspunkt i mitt favoritt-handlenett, et reklamenett jeg fikk for en tid tilbake, og tegnet et mønster av den. Jeg sydde et fór inni også, så ser det litt pent ut.

Stoffet er et sterkt bomullsstoff jeg kjøpte på Stoff og stil i fjor sommer. Fóret er en gardin jeg kjøpte veldig billig en gang.

Nettet kan brukes både på retten og på vrangen, men det tar seg nok penest ut på retten.


Handlenettet blir enten en julegave eller så blir det gitt til en julemesse. Jeg kommer nok til å sy flere også.

For en tid tilbake fant jeg oppskrift på Osteiskake med daim i bloggen til Den gode feen. Jeg testet oppskriften her en dag, og den kan virkelig anbefales. De hadde ikke daim på butikken her, så det ble nonstop istedenfor, men det fungerte like bra. Oppskriften finnes hos Den gode feen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar