torsdag 9. april 2009

The Great American Aran Afghan og god påske

Siste lapp i The Great American Aran Afghan (GAAA) er ferdig, kryss i taket. Lappen er designet av Betty Salpekar.


Jeg vet ikke helt hvorfor jeg ikke gjorde den ferdig da jeg begynte på den i desember, for den var ikke vanskelig, det var bare litt kjedelig å strikke fletten som går rundt hele.

Her er alle lappene:


Nå gjenstår "bare" monteringen og kanten rundt, men jeg tror jeg er i siget nå.

Jeg ønsker dere alle en god påske.

2 kommentarer:

  1. Flott lapp,gleder meg til å se hele teppet ferdig montert.

    SvarSlett
  2. Jeg er svært fristet til å gi meg i kast med et Great American Aran Afghan, jeg også. De er så flotte. Ditt blir helt sikkert innmari fint - ser sånn ut på fargevalget ditt i allefall :-)

    SvarSlett